Straipsniai

Informacija

Gamintojai

PIRKIMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS. Šios sąlygos yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau-Jūsų) ir Pardavėjo (toliau-mūsų) tarpusavio teises ir pareigas Jums įsigyjant prekes mūsų interneto parduotuvėje. Pateikdami užsakymą ir įsigydami prekes mūsų parduotuvėje, Jūs patvirtinate, kad sutinkate su visomis pirkimo sąlygomis. Pardavėjas: M.R.Švedo prekybos įmonė, įreg.1999m. Birštono m.rejestro tarnyboje. Įmonės kodas-152837270, PVM k.-LT528372716. Ši interneto parduotuvė yra M.R.Švedo prekybos įmonės nuosavybė. Kopijuoti šioje interneto parduotuvėje pateikiamą informaciją, prekių aprašymus, nuotraukas ir naudoti komerciniais tikslais - draudžiama.

2. PRIVATUMO SĄLYGOS. M.R.Švedo p.į. Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos 2008/05/30d. sprendimu yra įregistruota Asmens duomenų valdytojų valstybės registre ir jai suteiktas duomenų valdytojo kodas P3990. Mes pripažįstame ir gerbiame kiekvieno asmens, kuris perka mūsų el.parduotuvėje teisę į privatumą. Mes panaudojame Jūsų asmens duomenis (vardą, pavardę, adresą, telefono numerį, el.pašto adresą) išimtinai užsakymo įvykdymo tikslais.  Mes neatsakome už Jūsų duomenų tvarkymą per tretiesiems asmenims priklausančius interneto tinklalapius, net ir tais atvejais kai į juos patenkate per mūsų el.parduotuvėje esančias nuorodas arba per tuos tinklalapius patenkate į mūsų parduotuvę.

Smulkiau su mūsų vykdoma privatumo politika, jūsų asmens duomenų apsauga pagal nuo 2018/05/25 d. įsigaliojusius Europos BDA reglamento reikalavimus galite susipažinti parduotuvės skyrelyje Privatumo politika.

3. GARANTIJA. Pardavėjas garantuoja, kad šioje svetainėje parduodamos prekės yra naujos, nenaudotos ir aukštos kokybės, nes yra pagamintos žinomų pasaulinio garso firmų: BOSCH, BERU, PIERBURG, DENSO, CONTINENTAL, HITACHI ir kt. Paprastai šių firmų gamybos detalės gamyklose yra montuojamos į naujus automobilius kaip originalios dalys. Jokiais falsifikatais šioje svetainėje neprekiaujama. Šių gamintojų detalės yra testuojamos gamykloje, atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus ir brokuotos būna itin retai. Nežiūrint to, prekėms parduodamoms šioje parduotuvėje galioja ES teisės aktų nustatyta 2 metų teisinė garantija, suteikianti apsaugą tais atvejais, kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota.  Šis garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės įteikimo klientui momento.

4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS. Jeigu mūsų parduotuvėje įsigyta prekė netiko jūsų automobiliui (per klaidą užsisakėte ne tokią), ar dėl kitų priežasčių, kurių neprivalote nurodyti, tik per 14 dienų nuo prekės gavimo Jūs galite ją grąžinti, jeigu: 1) pati prekė yra nesugadinta ir išsaugota jos prekinė išvaizda; 2) nesugadinta (nesutepta, nesuplėšyta į atskiras dalis) prekės pakuotė. Visos grąžinamos prekės ir komplekte esantys priedai turi būti su autentiškomis etiketėmis, nepraplėštais gamykliniais apsauginiais maišeliais ar blisterio (plastikine) pakuote. Prekės turi būti grąžinamos su visais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Detalės, kurios jau buvo įmontuotos į automobilį, t.y. buvo pradėtos naudoti - atgal nepriimamos. Jeigu už prekes mokėjote kurjeriui arba paštomate jas atsiimdami, su grąžinama preke (ėmis) Jūs turite atsiųsti raštišką įmonės savininkui adresuotą laisvos formos prašymą dėl prekės grąžinimo. Šiame prašyme turi būti Jūsų vardas, pavardė, adresas, ir būtinai sąskaitos numeris į kurią turi būti pervesti grąžinami pinigai ir parašas. Neįvykdžius bent vieno iš šių reikalavimų, pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekę. Gavę iš Jūsų grąžinamą prekę (es), mes grąžinsime jūsų sumokėtus pinigus į sąskaitą, iš kurios mokėjimas buvo atliktas, arba į jūsų nurodytą sąskaitą ( jei už prekę mokėjote kurjeriui arba paštomate). Pinigai už prekę ir jos pristatymą grąžinami per 14 d. Jei grąžinama tik dalis užsakytų prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis pristatymo tarifas, nei tarifas, taikytas perkant prekes kartu su grąžinamomis prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Apie ketinimą grąžinti prekę prašome mus informuoti el.paštu arba telefonu. Kokybiškos prekės grąžinimo atgal mums išlaidas turėsite apmokėti Jūs. Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.3643 straipsnio 4 dalimi, vartotojui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį dėl jam pristatytos akivaizdžiai nekokybiškos prekės, prekė yra grąžinama pardavėjui, arba pirkėjui pageidaujant keičiama kita to paties gamintojo preke pardavėjo sąskaita. Akivaizdžiai nekokybiška preke yra laikoma tokia prekė, kurios gamyklinis brokas yra akivaizdžiai matomas ir nereikia laukti prekės gamintojo ar tiekėjo išvados dėl prekės kokybės. Pardavėjas, gavęs grąžintą akivaizdžiai nekokybišką prekę, ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžina vartotojui už prekę ir jos pristatymą sumokėtus pinigus, įskaitant vartotojo apmokėtas prekės grąžinimo išlaidas pagal vartotojo pateiktą kvito ar kito dokumento kopiją. Teisės aktai nenumato vartotojui pareigos kreipiantis dėl netinkamos kokybės prekės išsaugoti prekės originalią tvarkingą pakuotę ir ją pateikti pardavėjui. Kreipimosi dėl galimai netinkamos kokybės prekės atveju svarbu išsaugoti ir turėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją. Tuo atveju, jeigu pirkėjas tvirtina, kad jo įsigyta detalė yra nekokybiška, tačiau gamyklinis brokas nėra akivaizdžiai matomas ( pvz. elektrinės dalys ) ir reikalinga išsiųsti detalę gamintojui ar tiekėjui patikrinimui, pinigai už prekę, jos pristatymą ir išsiuntimą atgal mums pirkėjui grąžinami ar prekė keičiama nauja, tik gavus gamintojo ar tiekėjo išvadą, kad prekė tikrai yra brokuota.

5. UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS. Pirkėjas gali atšaukti savo užsakymą, kuo skubiau pranešdamas apie tai pardavėjui telefonu, jeigu jo užsakytos prekės dar nėra išsiųstos. Jeigu prekės jau yra išsiųstos (tai matyti pirkėjas gali pagal siuntos Nr. ), pirkėjas gali priimti jam pristatytas prekes ir pasinaudoti savo teise prekes grąžinti ( žiūr. 4 p. ).  Pardavėjas gali atšaukti pirkėjo užsakymą ir jo nevykdyti, kai pateiktas užsakymas yra nekorektiškas  (akivaizdžiai neteisingas ar nepilnas adresas, telefonas ir pan., o pirkėjas atsisako patikslinti savo duomenis), kai pirkėjas pageidauja mokėti grynais pinigais ar kortele, tačiau toks apmokėjimas nėra galimas jo pasirinktam pristatymo ar prekių atsiėmimo būdui, kai pirkėjas pasirenka mokėti bankiniu pavedimu, tačiau savo užsakymo taip ir neapmoka nei užsakymo pateikimo dieną, nei kitą darbo dieną. Jeigu pardavėjas negali įvykdyti pirkėjo užsakymo, pvz. dėl nustatyto prekių trūkumo sandėlyje, jis taip pat gali atšaukti pirkėjo užsakymą. Jeigu toks užsakymas jau buvo apmokėtas, atšaukus užsakymą dėl pardavėjo kaltės, visa pirkėjo sumokėta pinigų suma nedelsiant grąžinama į pirkėjo sąskaitą iš kurios mokėjimas buvo atliktas.

6. UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO LAIKAS. Laikas, per kurį pirkėjas turi gauti užsakytas prekes, yra nurodytas prie kiekvieno pristatymo būdo. Jeigu pirkėjas pateikia ir apmoka savo užsakymą po 12 val., užsakymo diena į pristatymo laiką neįskaičiuojama. Jeigu pardavėjas dėl kokių nors priežasčių negali pristatyti prekių per nurodytus terminus, jis visada informuoja apie tai pirkėją el. paštu arba telefonu. Jeigu pirkėjas nesutinka laukti prekių ilgiau, užsakymas yra atšaukiamas, o sumokėti pinigai iš karto grąžinami pirkėjui. Pardavėjas neprisiima atsakomybės, jeigu prekių pristatymas pirkėjui vėluoja dėl kurjerių firmos kaltės, pvz. pardavėjas paruošė prekes išsiuntimui laiku, tačiau kurjerių firma siuntinio tą dieną nepaėmė ir dėl to pristatymas pirkėjui nusikėlė viena diena vėliau. Pirkėjui visada yra išsiunčiamas siuntos numeris, pagal kurį jis gali matyti, kada prekės buvo paruoštos išsiuntimui ( sukurtas siuntos lipdukas ), kada jas paėmė kurjeris ir pan.

7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS. Šioms taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 
Informacija apie vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą: prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).